2010 m. lapkričio 12 d., penktadienis

PALAIDOKITE MANE UŽ GRINDJUOSTĖS

„Pochoronite menia za plintusom“
Režisierius SERGEJ SNEŽKIN
Vaidina: Svetlana Kriučkova, Aleksej Petrenko, Marija Šukšina, Aleksandr Drobitko, Ivan Krasko, Valerij Kucharešyn
(drama, Rusija, 2009, rusų k., liet. subt., 1.57)
4 d. – 20.45, 6 d. – 19 val., 8 d. – 17 val.



Filmo herojus – aštuonmetis berniukas Saša. Namuose įkalintas ligotas vaikas tampa despotiškos močiutės meilės auka. Didžiausia Sašos gimtadienio svajonė – pamatyti mamą. Močiutė įsitikinusi, kad vaiko motina prarado teisę bendrauti su vaiku, vos tik susidėjo su girtuokliu dailininku.


Filmas sukurtas pagal Pavelo Sanajevo autobiografinę apysaką „Palaidokite mane už grindjuostės“, skirtą jo patėviui garsiam rusų aktoriui Rolanui Bykovui.

„Mane vadina Saša Saveljevu. Mokausi antroje klasėje ir gyvenu su močiute ir seneliu. Mama mane iškeitė į liliputą-kraugerį ir pakabino šį sunkų kryžių močiutei ant kaklo. Taip nuo ketverių metų ir kabu“ (ištrauka iš P. Sanajevo apysakos).


Filmas „Palaidokite mane už grindjuostės“ kino festivalyje „Maskvos premjera“ pelnė prizą už režisūrą, įvertinta ir aktorė Svetlana Kriučkova už geriausią moters vaidmenį.

Režisierius Sergejus Snežkinas (g. 1954) labiausiai išgarsėjo „perestroikos“ laiku. Jo filmas „ČP rajonnogo maštaba“ (1988) tapo vienu taikliausiu tų laikų atspindžių, o filmas „Nevozvraščenec“ (1991) Sen Sebastiano kino festivalyje pelnė specialų žiuri prizą.

http://www.bilietupasaulis.lt/lit/bilietai/kinas/kino_teatras_skalvija

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą